اطلاعات عمومی و اخبار پزشکی

چطور در مورد هر موضوعی اطلاعات داشته باشیم

اطلاعات عمومی و اخبار پزشکی

چطور در مورد هر موضوعی اطلاعات داشته باشیم

مردها عاشق چه زنانی می شوند

مردها عاشق چه زنانی می شوند

یکسری رفتارها در خانم ها هست که هرگز از توجه یک مرد دور نمی ماند و همیشه برای آن ها قابل تحسین است. این ها همان رفتار و خصوصیاتی هستند که یک مرد از همسرش انتظار دارد.

 زبان بدن مردان عاشق

انتظاراتی که یک مرد از همسرش دارد 

خیلی جاها گفته شده که مردها در رابطه بسیار ایرادگیر، سخت پسند و غیرقابل پیش بینی هستند. آن ها نه وابستگی بیش از حد را می پسندند و نه دوری احساسی بیش از حد. و اما یکسری رفتارها در خانم ها هست که هرگز از توجه یک مرد دور نمی ماند و همیشه برای آن ها قابل تحسین است. این ها همان رفتار و خصوصیاتی هستند که یک مرد از همسرش انتظار دارد.

  

ظرافت زنانه در رفتار و حرکات

زن ها بدون زنانگی مانند گل بدون گلبرگ می مانند. زنانگی زن ها همان چیزی است که طبیعت مردانه مردها را متعادل می کند و مانند قطعه گمشده پازل زندگی آن هاست. موهای بلند، رفتارها و حرکات و شخصیت خانمانه تمام چیزی است که یک زن باید داشته باشد و هرگز نباید مانند یک مرد رفتار کند. این رفتارها وقتی جنسیت خود را به عنوان یک زن بپذیرید از شما سر می زند. در واقع اعتماد به نفس جنسی است که باعث می شود به عنوان یک زن ارتباط برقرار کنید و با رفتارهای خود همسرتان را مجذوب خود کنید. پس در رفتار خود ظرافت زنانه به خرج دهید و احساسات تان را برای همسرتان ابراز کنید.

 

هوش و بلند همتی

این همان جرقه ای است که در ارتباط زنان با مردان در سطح ذهنی وجود دارد. این ویژگی در زنان بسیار گیراست. هیچ چیزی نمی تواند زیبایی و ذهن را شکست دهد. از دید یک مرد وقتی بتوانید تصمیم های معقول بگیرید، منطقی رفتار کنید، به آن ها پیشنهاداتی داشته باشید و زندگی را پر مفهوم کنید بسیار جذاب و دوست داشتنی تر هستید. اشتیاق، حرفه ای بودن و داشتن هدف و آرزو در جهت حرفه و شغل نه تنها برای مردها جذاب است بلکه آن ها را به وجد می آورد.

  

حس شوخ طبعی

وقتی حس شوخ طبعی نداشته باشید زندگی برایتان بسیار کسل کننده و سیاه می شود. مردها موجودات شوخ طبعی هستند و همسری می خواهند که به لطیفه هایشان بخندد، همسری که بتوانند با او مکالمه سرگرم کننده و جالبی داشته باشند. همسری که بتوانند با او شوخی کنند و جنبه شوخی داشته باشد. چه چیزی بهتر از خنده می تواند زندگی را شاد کند؟

  

جذابیت

همه زن ها زیبا هستند اما همه آن ها جذاب نیستند. در حالیکه هر زنی می تواند با اعتماد به نفس جنسی، انعکاس شادکامی و مثبت اندیشی، درست لباس پوشیدن، رفتار مودبانه و ظاهر تمیز و مرتب می تواند جذاب باشد.

 

ویژگی مردان عاشق

زنانگی زن ها همان چیزی است که طبیعت مردانه مردها را متعادل می کند‎

 

مهربانی و تواضع

آیا از آن جمله افرادی هستید که مدام عصبانی می شوید، سر پیشخدمت ها داد می زنید و با سرایدار مثل زیردست خودتان رفتار می کنید؟ اگر چنین رفتاری دارید باید بدانید که هیچ مردی زنی را که خودخواهانه رفتار می کند، بر دیگران حس برتری دارد و دیگران را حقیر و سطح پایین می بیند را دوست نخواهد داشت. مردها دوست دارند با زنان صبور و مهربانی در ارتباط باشند که با دیگران مدارا می کنند و قضاوت نمی کنند.

  

سادگی و صداقت

وقتی دروغ می گویید مجبورید با دروغ های دیگر دروغ قبلی را بپوشانید و این باعث می شود ناخودآگاه یک رشته دروغ بگویید که برملا شدنش نابخشودنی است. بنابراین سعی کنید صادق و روراست باشید و یک زندگی تقلبی و دروغین نسازید. زیرا در نهایت روزی نقاب از چهره کنار می رود و حیله ها و تزویرها برملا می شود.

 

اعتماد به نفس و عزت نفس

هیچ چیزی به اندازه اعتماد به نفس به زنان جذابیت نمی دهد. وقار، آرامش، سلیقه و خودداری خصوصیاتی هستند که می تواند یک مرد را جذب کند. اعتماد به نفس انرژی مثبتی است که قدرت جذب بسیار بالایی دارد. کمبود عزت نفس باعث ایجاد حسادت، عقده حقارت، احساس بی کفایتی و نا امنی می شود. هیچ مردی مجذوی این انرژی های منفی نمی شود پس وقتی به زیبایی خودتان شک دارید هرگز نباید از او انتظار داشته باشید که شما را جذاب و زیبا ببیند.

  

مهمان نوازی و رفتار دوستانه

هر زن خوبی باید مهمان نواز و رفتار دوستانه داشته باشد حتی اگر شکست خورده باشد و شخصیت بدی داشته باشد. وقتی یک زن بتواند با آغوش باز پذیرای دوستان و خانواده همسرش باشد مقام و منزلتش نزد همسرش چند برابر می شود. مردها خصلت مهمان نوازی و از خودگذشتی را در زنان می پسندند.

  

استقلال

این خصلتی که هر زنی چه بخواهد همسرش را جذب کند چه نخواهد باید داشته باشد. هیچ مردی زن بیش از حد وابسته را نمی پسندد. وقت مردها برایشان بسیار ارزشمند است به حدی که اگر وقت شان را بگیرید باعث خشم و عصبانیت در آن ها می شود. پس زندگی خودتان را داشته باشید، خودتان را مشغول کنید، سرگرمی های تان را داشته باشید و همراه دوستان تان به گردش بروید. اینگونه او نیز برای وقت شما ارزش قائل می شود.

  

شاد بودن و مثبت اندیشی

همه مردها دوست دارند شاد باشند و از زندگی لذت ببرند. بنابراین هرگز دوست ندارند دورو بر زنانی باشند که انرژی منفی و نفرت را از خود ساطع می کنند. زنانی که با غر زدن و شکایت کردن می خواهند توجه مرد را به خود جلب کنند برای روح مردها سم هستند. نگرش ها و رفتارهای مسموم این زنان مسری است و باعث ایجاد منفی گرایی در مردها می شود. در نهایت باید بگویم که انسان های شاد جذاب تر هستند.


چگونه همسر خود را شاد کنیم

چگونه همسر خود را شاد کنیم


داشتن همسری شاد به معنای داشتن خانواده ای شاد است. در اینجا نکاتی را به شما یاد می دهیم تا بتوانید همسر خود را شاد نگه دارید.

 رفتار با همسر

روشهای شاد کردن همسر

برای اینکه بتوانید همسر خود را شاد نگه دارید، کافیست برای او وقت بگذارید، با او صحبت کنید، از او بپرسید که روزش را چگونه سپری کرده است، وقتی که حالش خوب نیست مراقبش باشید و به احساسات او احترام بگذارید. البته این را هم فراموش نکنید گاهی وقت ها برایش هدیه هم بخرید!   ادامه مطلب ...

چگونه همسری گوش به حرف داشته باشیم

چگونه همسری گوش به حرف داشته باشیم


فواید گوش دادن به همسر چیست ؟

وقتی زن و شوهر برای صحبت های یکدیگر گوش شنوا نداشته باشند، از نیازها و احتیاجات هم خبر ندارند. زن نمی داند مرد روز خود را چگونه گذرانده و چه در اندیشه دارد.

مشاور خانواده  گوش دادن به همسر را جدی بگیرید !-مشاوره روانشناسی


مرد هم از دنیای زن بی خبر می ماند و فاصله ها روز به روز بیشتر می شود و آرام آرام احساس طرد شدن و تنهایی به رابطه ها رخنه می کند. اما این تنها حسن گوش دادن نیست. 

ادامه مطلب ...

چگونه محبت همسر را جلب کنیم

چگونه محبت همسر را جلب کنیم


– همسرتان را به عنوان یک مرد بپذیرید و برای شناخت دنیای مردانه او دانش و آگاهی خود را افزایش دهید.

چگونه اشتباهات همسرم را بدون قهر و دعوا به او بگویم ؟


2 – همسر خود را به چشم یک شی‌ء نگاه نکنند.

3 – تفاوتهایی شوهرتان را که باعث تمایز او از سایرین می‌شود مورد توجه و تحسین قرار دهید.

4 – برای این که همسرتان با شما روراست باشداگر حرف‌ها و گفته‌های او مطابق میل شما نیست از خود واکنش تند نشان ندهید زیرا به این وسیله بذر بی‌اعتمادی در زندگی خود می‌کارید.

5 – وقتی همسرتان با شما درد دل می‌کند  احساساتش را بپذیرید
6 – به طور مداوم از شوهرتان انتقاد نکنید
7 – او را به درک نکردن‌، عدم صمیمیت و بی‌احساس بودن متهم نکنید.

8 – نیازهای واقعی شوهرتان را دریابید.
9 – زمانی که همسرتان با شما صحبت می‌کند به دقت به حرفهای او گوش فرا دهید
10 – هیچ وقت از کارهایی که همسرتان برای جلب محبت شما انجام می‌دهد انتقاد نکنید

11 – او را به شیوه خودتان دوست نداشته باشید بلکه به وجود او نیز اهمیت بدهید.
12 – از همسر خود انتظار نداشته باشید که با تمامی طرح‌ها و ایده‌ها و افکار شما موافق باشد

13 – اصرار زیادی برای جلب محبت همسرتان نداشته باشید و این نکته را زمانی که وی عصبانی است بیشتر مراعات کنید
14 – برای همسر خود نقش یک زن حساس و شکننده را ایفا نکنید.

15 – سعی کنید که در ارتباط با همسرتان همواره هویت خود را به عنوان یک زن و همسر حفظ کنید.
16 – اگر احساس می‌کنید که در روابط خود با همسرتان از عزت نفس پایینی برخوردارید  شخصاً روی آن کار کنید و در صورت لزوم از یک روان‌شناس کمک بخواهید.

همسران موفق این کارها رو انجام نمی دهند


17 – زمانی که همسرتان از فشار عصبی رنج می‌برد سعی نکنید از لحاظ احساسی به او نزدیک شوید.
18 – در زندگی زناشویی خویش سعی کنید خود را مسؤول خوشبختی خود بدانید.
19 – او را به دوست نداشتن و گریزان بودن از همسر و زندگی متهم نکنید.

20 – وقتی شما در می‌یابید که در ایجاد مشکلات زندگی خود سهم داشته‌اید و آن را به همسرتان بگویید عشق و محبت بار دیگر در زندگی‌تان شکوفا می‌شود. زیرا بعد از آن همسرتان نیز سهم خود را می‌پذیرد و با کمک شما درصدد رفع مشکل بر می‌آید .

همسران موفق چه کارهایی انجام می دهند

همسران موفق چه کارهایی انجام می دهند


همسران موفق این کارها رو انجام نمی دهند :

١. همسران موفق افشاگر نیستند :

همسران موفق این کارها رو انجام نمی دهند


صحبت کردن در مورد همسر با دوستان و آشنایان، نه فقط مفید نیست که می تواند مشکل آفرین هم باشد . و بغیر از افشاى مسائل خصوصى شما براى دیگران پیامدى ندارد.


ممکن است شما و همسرتان بالاخره به تفاهم برسید و اصلا مسئله پیش آمده را فراموش کنید، اما هرگز آن تصویرى که شما از همسرتان در حین ناراحتى براى دیگران ساخته اید از ذهنشان پاک نخواهد شد. اصولا نباید پشت سر کسی صحبت کرد مخصوصا در مورد همسر خود.

mehcom.com

٢. همسران موفق مقایسه نمى کنند:

زوجهای موفق به رابطه خود ایمان دارند. آنها راه زندگی خود را بر اساس اهداف و خواسته هاى مشترکشان طی می کنند، و برای حرکت های بزرگتر خود را آماده می کنند.

مقدار مشخصی از زمان را با هم می گذرانند و نه خود را با زوج های دیگر مقایسه می کنند و نه سخنان دیگران برایشان مهم است.

. همسران موفق سرزنشگر نیستند:

زوج هایی که همیشه همدیگر را سرزنش می کنند، در نهایت به دلیل شکستن عزت نفس و اعتماد یکدیگر، به سقوط و جدایی می رسند.

زوج ها باید نقاط ضعف و قوت هم را بشناسند و به رشد و بهبود یکدیگر کمک کنند و در برابر سایرین مثل جامه اى زیبا و برازنده، عیوب هم را بپوشانند.

mehcom.com

٤. همسران موفق به دنبال فرد بى عیب و نقص نیستند:

هر کسی ضعف هایی دارد؛ هیچ انسانى حتى خودش را هم صد درصد تأیید نمى کند و زوج هاى موفق این را مى دانند که انتظار شریکى بى هیچ ضعف و خطایى، باطل و بیهوده است.

یادتان باشد حتى بعضى از ایرادهاى جزئى با گذشت زمان شیرین و خاطره انگیز مى شوند “همیشه عادت داشت صورتش را با پیراهن من خشک کند؛ کاش میدانستم که چقدر عطر لباسم را دوست دارد.”.

این مصداق همان ضرب المثل ایرانی هست که می گوید گل بی خار خداست


خودزنی و خودآزاری در کودکان

٥. همسران موفق کنترلگر نیستند:

زوج های موفق با هم در ارتباط هستند، آنها قادرند در مورد دغدغه هایشان بدون ترس بحث کنند؛ پیش از آنکه همسر باشند، بهترین دوست هم هستند.

٦. همسران موق اهل گله و شکایت نیستند:

مدام گلایه نمی کنند و خانه را به یک پادگان نظامى و یا اتاق بازجویى تبدیل نمى کنند. با روش هاى نقد صحیح آشنا هستند و در صورت لزوم، درست انتقاد مى کنند.

. همسران موفق سختگیر نیستند:

اگر شریک زندگی شما دیرهنگام با لباس هاى کارش به خانه آمده و روى کاناپه خوابش برده است؛ خستگى اش را درک کنید و شبهایى که مى دانید کارش طولانى ست، آن کاناپه را با یک ملحفه مناسب آماده کنید. زوج های موفق نمایش هاى اشرافى بازى نمى کنند؛ آنها تلخى ها را مى شناسند و زندگى را براى هم شیرین مى کنند.