اطلاعات عمومی و اخبار پزشکی

چطور در مورد هر موضوعی اطلاعات داشته باشیم

اطلاعات عمومی و اخبار پزشکی

چطور در مورد هر موضوعی اطلاعات داشته باشیم

چگونه صورتی چاق داشته باشیم

چگونه صورتی تپل داشته باشیم ؟

اکثر خانمها طالب این هستند که صورتی چاق داشته باشند اما صورت چاق برای بعضی از افرا د به صورت یک رویا است راههایی وجود دارد که میتوان چاقی صورت را بیشتر کرد از جمله اینکه :
مهکام-چگونه صورت شاداب ، تپل و جذاب داشته باشیم ؟

یکی از روش‌های بی‌عارضه و طبیعی برای پر کردن صورت و چاق کردن آن در مدت زمانی کمتر از یک ماه گنجاندن حب 4 مغز به برنامه و رژیم غذایی‌ است. برای تهیه این حب نیاز به مغز پسته، بادام، فندق و خرما دارید.   برای تهیه حب کافی است 4 عدد از هر یک از این مغز‌ها را با 2 عدد خرما ترکیب کنید و آنها را به صورت خمیری نرم درآورید، می‌توانید به جای استفاده از خرما از شیره‌خرما نیز برای خمیر کردن این مغزها استفاده کنید و از این خمیر حب‌های کوچک و گرد تهیه کنید و در طول روز5 تا 10 عدد از این حب‌ها را بخورید. مصرف مغزهای روغنی یکی از بهترین روش‌ها برای پرتر به نظر رسیدن عضلات صورت است.
علاوه براین گنجاندن سالاد کاهو و جوانه گندم در وعده‌های غذایی به ویژه وعده شام تاثیر زیادی بر افزایش نشاط و شادابی صورت و پر شدن و چاق به نظر رسیدن آن دارد. جوانه گندم به دلیل داشتن ویتامین E و گروه ویتامین‌های B می‌تواند تاثیر زیادی در آبرسانی و افزایش آب میان‌بافتی صورت داشته باشد.


 علاوه بر تهیه سالاد جوانه گندم می‌توانید پودر تهیه شده از جوانه گندم را با ماست ترکیب کنید و بعد از خوردن یک وعده غذایی 2 قاشق از آن را بخورید. توجه داشته باشید که مصرف بیشتر پودر جوانه‌گندم و ماست بعد از غذا می‌تواند به چاقی دیگر نقاط بدن کمک کند بنابراین اگر می‌خواهید تنها صورت‌تان چاق شود به خوردن حداکثر 2 قاشق جوانه‌گندم و ماست بعد از یک وعده غذایی اکتفا ک
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.